Meningslös rubrik.....

...är skitdålig på det här med att blogga... Lika dålig som jag är att leva mitt liv och se till att få ut det bästa av det.
Är fast i någon jävla känslokarusell just nu, vill så mycket men förmår, ack, så lite..
Gläds åt solen och det vackra vädret, men gråter inombords. Det är tur att jag har mina underbara djur, de ger lika mycket kärlek som dom får. Rättvisa och lojala...
 
Tottohästen är vårtrött för tillfället, dessutom har hon varit varm i sin gamla skada. Hon har fått gå på halvfart i en vecka, passade på att vaccinera då också så har man det avklarat. Hoppas på att få igång henne till dressyrkursen i Juni. Tror att värmen kan bero på att hon inte skoddes med sina specialskor sist,dessutom utan sulot också. Hennes fötter behövde vila lite.... Nu skall hon skos om igen nästa vecka, då blir det sulor i fram samt Classic Roller skor med sidokappor och grepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0