No spring, nor summer beauty hath such grace As I have seen in one autumnal face;






Nu är hösten verkligen här. Löven sprakar i alla häsliga färger, luften är klar och frosten biter om morgnarna....
Hmm, i min värld är det ytterligare en dag närmare nästa års semester ;-)

Helgen var bra men kort.... Tränade dressyr i lördags, sen ett hårt konditionspass på gymmet på kvällen... Tog det allmänt lugnt därimellan... Köpte hämtmat, kebabsallad.... hann med en liten skogspromenad oxå =)

Igår började jag dagen med ett gympass, 30 min backträning samt styrka; armar, bröst, axlar och mage. Nu börjar det faktiskt synas resultat... Börjar se magmusklerna och armarna är mkt snyggare nu =) För att inte tala om konditionen som oxå märks i ridningen. Orkar mkt mer och har mndre ont.

MÅSTE köpa lite nya höstkläder....suck. Orka ränna runt i butiker bland shoppinggalna fruntimmer.... Jag hatar verkligen att trängas men jag älskar kläder och skor.... Känns som leopard pälsen(fejk of course) får hänga med en vinter till.... Även MC bootsen, de är sköna när det är kallt och halt ute...

Har ägnat alldeles för många tankar åt en viss person.....det är inte bra.... Universum sänder vibbar jag inte orkar med just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0