Niiinaa niiina ninanaa niiinanaananiiiinaaaaaa

Ha, vilken totalt meningslös rubrik =)


Inte skrivit på länge, haft för mkt annat för mig så jag har glömt bort denna lilla blogg. Inte för jag har nån anstormning av läsare direkt....så det är egentligen skitsamma ;-)

Bilen rullar igen. Besiktad men med 3 st 2:or.....handbromsen, tutan och en spindelled. Skitsaker att fixa så det var ju tur det inte var värre. Skönt att ha sin egen bil igen....med min egen stereo så jag kan koppla in iPoden å lyssna på bra musik!

Varit till veterinär med en av våra katter, han är 14 år så åldern börjar ta ut sin rätt... Han har trassel med levern...men får medicin. Dock mår han illa periodvis, med långa intervaller....å då slutar han äta... Har med att levern inte rensar ut toxiner som den ska, att göra...

Varit förkyld  hela förra veckan, så jag har inte tränat nåt...å det känns skit faktiskt. Får ågren när jag inte tränar, känner mig stel å plufsig.... Att ha mens just nu förhöjer den känslan å gör den total...*suck*.

Har planerat vår nästa firmafest idag, allt e bokat å klart..... Blir NASCAR simulator och komjölkning som aktivitet bl.a.... Sen god mat och dryck...

I november ska jag dessutom se Airbourne igen, det ska bli hur kul som helst!

Behöver shoppa lite höst å vinterkläder, men är just nu alldeles för fattig..... =( Har spenderat runt 10 000 kr på att fixa bilen och en hel del pengar på hästen oxå... Hon fick ett nytt innetäcke till vintern. Ett tjockt Bucastäcke med 400 g vaddfyllning... Det kommer bli perfekt till kommande vargavinter, som tydligen ska bli den kallaste på 1000 år?! Hur fan kan dom veta det å varför jämföra så långt tbx? Räcker att den blir dom förra året, för lång och för kall...

Funderar på en sväng till Kellys i helgen, men har inte bestämt mig än..... Har blivit lite bekväm på sista tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0