Ännu...

..ett meningslöst inlägg från mig. kan man få pris som "Sveriges sämsta bloggerska"?? Hahahaha, mer prestigefyllt än att vara Sveriges bäst...för det verkar ju bara vara nötter som blir valda till det.... Plastnötter....

Hoppträning igår. Vi är ringrostiga efter nästan 2 års frånvaro på hoppbanan. Prinsessan älskar dot hoppa och  hon är duktig. Har inte riktigt fått tillbaka sin hoppkondis och hon blir trött efter ett tag.... Måste verkligen jobba på tempoväxlingar i galopp så hon orkar länga sig som hon ska...

I morgon blir det dressyrträning för bästa Yvonne Kamperman.

Måste börja kika på ny stallplats, då nuvarande stallvärd vägrar byta ut det stumma underlaget. Stumt underlag är döden för hästben.... Som att springa maraton med träskor, på asfalt...

Idag ska vi ut i skogen... Sen ska jag hem och masa mig till gymmet för ett konditionspass och lite bålstabilitetsträning.

Har ångest inför kommande vinter....den ska bli kall, värre än förra året tydligen. Snö gör att det blir ljusare....men det behöver inte komma ett nytt lass varje dag.... Man blir så trött å deppig på hösten/vintern. Jag e helt klart en sommarmänniska. Älskar våren, då har man allt framför sig. Allt mysigt.....

Ska göra en garderobsrensning och lägga ut kläder på tradera...behöver pengar och dessutom köpa upp mig på lite nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0