Sommar sommar sommar

Nu har 2½ vecka av semestern gått, har lika lång tid kvar =) Har blivit en hel del sol och bad, 2 veckor i spanien. Älskar det landet....
Killen håller på att ta MC kort, så det blir hemma resten av tiden, iaf för hans del ;-)

Har tränat jättemkt, 4 pass/vecka både kondition och styrka. Gamla takterna från tiden jag jobbade som instruktör sitter i ;-) Börjar se resultat, även om det är små saker som ändrat sig än så länge. Känner mig 100% bättre i kroppen, ridningen går bättre....

Förra veckan bakade jag chokladtårtor och bjöd på i stallet. De blev riktigt lyckade med capuccinokräm inuti och toppade med färska bär och lite grädde.

Bara 1½ v kvar till Sonisphere =) Sen blir det ev. Ozzy i sep och Sthlm Rock Out samt Airbourne i november =)

I helgen blir det att hjälpa en kompis att flytta hästen samt partytime! Sannolikt Kellys en sväng och ev. Anchor.

Nu mot gymmet! blir 40 min på löpbandet och bröst/axlar...

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0