Å så var det...

fredag igen! Dagen har varit seg, otroligt lugnt på jobbet idag, tack å lov. Vi är nämligen bara 3 st här för tillfället.

Blir nog en lugn helg. Idag ska jag rida ut med en stallkompis, blir lite djupsnö träning för pållan så vi bygger upp hennes kropp igen efter alla skador somvarit.

I morgon ska jag bjuda killen på tacos, det var längesen jag åt det så det ska bli kanongott! Måste dessutom tvätta, DET suger däremot.

Nästa helg funderar jag på att dra en sväng till Kellys, det var alldeles för längesen jag var där,är fetless på Harry B och såna ställen. Kellys är ju inte riktigt vad det varit, men det är alltid kul att träffa stammisarna.. Där är dessutom färre små fnaskiga wannabies än på både Rocks å Harry B... Ogillar verkligen folk som gör allt för att synas, de sänker sig till botten nivå. Även folk som blir så packade att som inte vet var gränserna går, skräniga tjejer som blir uppkäftiga och killar som tror dom är guds gåva till kvinnan.

Har planer på att dra med Monica ut. Hon behöver komma ut nu när hon blivit singel igen, inte sitta hemma och deppa och känna sig ensam. Är inte lätt att vara den som blir lämnad för en annan.


//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0