Varför....

...tar det sån tid att läka ett sargat hjärta? Kommer jag nånsin komma över dig?
Ser dig och tänker, varför? Varför just du? Du är ett blödande sår, som tidvis får en bräcklig skorpa....dessvärre rivs det lätt upp. Krävs inte mkt alls...
Ibland hatar jag dig, för du gav upp. Är inte så att jag inte förstår varför, men ändå....

Jobbar, tränar....försöker hålla mig sysselsatt...

Kommer aldrig mer tillåta mig falla så handlöst. Tvivlar dock på att jag kommer göra det igen.



Mästare, hjälp mig att söka inte så mycket bli tröstad som att trösta, inte så mycket att bli förstådd som att förstå, inte så mycket bli älskad som att älska. Ty det är genom att mista vårt liv somvi vinner det...

- Franciskus av Assisi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0