This bitch bites back.....

Japp, det är fanimej sant och varför inte? Jag jobbar tillsammans med enbart motorkillar.... Fick av min chef höra att jag måste tänka på min attityd... eh? Måste man som tjej börja grina istället för att käfta emot när man tycker att nån kläcker ur sig dumma saker? Måste man vara vän, hjälplös och söt? Räcker det inte med söt? ;)

Kan nämna att det bara e chefen och vår värdelösa säljare som har problem med min attityd. Killarna som blir skitiga om händerna loves me :D

Har en rätt bra dag idag, kan ju till att börja med GÅ som folk. Inte knalla runt som ett gem, som jag gjort senaste veckan för att ryggen kraschade... Bara det är ju bra.... Är inte lika deppig, hade ett rejält breakdown i helgen. Har kommit på att man inte ska prata FÖR mkt om saker som gör ont, de blir så uppenbara då. Spec om det är gammalt kärlekstrassel...

Kommentarer
Postat av: Malin

hej hopp! nu är jag också tillbaka i bloggvärlden. ;)

2009-09-17 @ 14:06:19
URL: http://lumin0l.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0