Längesedan....

...jag skrev något. Blogg torkan har varit fullständig och total........

Haft en downperiod(näe inte DOWNS period ;)). Många bittra minnen, trasigt hjärta jobbiga saker har mixats runt till en icke hälsosam coctail, i min hjärna...

Fått ett stort problem löst, vilket är en lättnad. Min mamma är fantastisk och jag hoppas hon förstår hur mkt jag älskar henne och vad hon betyder för mig. Ord räcker inte till att förklara....
Två pappor har jag mist, den ena, biologiska, fanns inte ens med från början. Han som sedan blev min känslomässiga pappa, dumpade mig samtidigt som han dumpade min mamma. För en 15 år yngre kvinna...... Det känns kan jag lova..... Drömmer och vaknar med separationsångest, dränkt i tårar både in och utvändigt....

Jag måste ta mig samman, komma på fötter och ta vara på det som är bra i mitt liv. Resten får fan vänta, allt löser sig med tiden.
Jag, som är jordens partypingla, har inte ens vågat mig ut på krogen. Jag har inte ett skit planerat i höst, förutom WASP. Orkade inte boka SRF kryssningen, har ingen motivation.
Måste ta mig i kragen och börja leva igen.....

Livet passerar revy och jag är inte ens en av aktörerna i dagsläget.....
Tragiskt och patetiskt.... Självömkan suger, men är skönt ibland dock.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, här har det hänt grejer!.. men det är bra, njut av det som är bra nu och fokusera på problemen när du är redo.. :)

2009-09-16 @ 10:31:41
URL: http://wargaflicka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0