I'll be watching you....




Aaggh, trött, trött, trött.... Hösten tar kål på mina livsandar.. Stallägaren stjäl all in energi, han måste vara efterbliven. Tur vi flyttar om 2 veckor. Som det är nu åker jag och kollar till pålln 3 ggr/dag, morgon för att ta av stallbandagen(kostar extra om han ska göra det å vem vill sponsra honom?), lunchen för att mocka så jag hinner rida efter jobbet innan alla dressyrfjantar ockuperar ridhuset...
Allt det där slipper jag när jag flyttat...

Halvlugn helg, var och tittade på en kompis spelning på lokalhak. Är en aning allergisk mot lokalhak men hade inget bättre för mig. Hade mysig téstund hemma hos Katti och Hasse innan. Gosade med deras fina hund, Fia och deras söta kisse, Snorpan.

Igår körde vi ut grejor till nya stallet, garderober och en del av pållans "kläder".

Ha, förra veckan tog jag tag i inspirationen som "blogg-kompisen" Malin gett mig genom sina bilder på hembakta frallor... Så jag BAKADE faktiskt...matbröd... Blev riktigt gott... Tack Malin :D, fler såna positiva vibbar tack..

Kommentarer
Postat av: Malin

grymt duktig du är som bakar också :) soft!

ja hösten tar kål på ens livsandar - du har sååå himla rätt! dock så ska jag vända det till något positivt, jag börjar med min detox idag. hoppas det ger effekt! :D



lokalhak är läskigt. hehe. men det låter som en bra helg ändå :D

2009-10-26 @ 11:13:32
URL: http://lumin0l.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0