Tror...

...jag borde vinna SM i meningslösa blogg inlägg...

Jävlahelvetespissskit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Nu har ett bromsrör på bilen gått av, måste akut laga den efter jobbet. Besiktas nästa vecka, då måste en fjäder i fram vara bytt, en spindelled å ev. bromsskivorna i bak.... Nästa år blir det ny bil. Just nu har jag inte råd.... Festivaler och spanienresan kommer kosta en del...

Det är LITE för mkt nu, skulle behöva en praktfylla tror jag... Får väl bli nån sån på SRF....

Funderar för övrigt på att bli sambo, det är väl dags för det efter varit ihop så pass länge som vi varit. Testperioden e liksom över på nåt sätt... Men jag drar mig lite för det.... Trivs i mitt oberoende, slippa passa upp på nån och ta hänsyn till nån. Tycker det är skönt att bo själv... Man får liksom bara de bra bitarna av förhållandet.. När man träffas så myser man mer och tar vara på tiden. Blir inte slentrian och tråkigt... Är så många förhållanden som går åt pipan för man tär alldeles för mkt på varann. Det är trist..........
Barn har jag bestämt mig för att inte skaffa, men det var ett beslut som togs för många år sedan.
Just nu lever jag dag för dag, är glad om min syster får en positiv diagnos, om jag får behålla jobbet, om min häst håller sig frisk....om alla jag känner och bryr mig om håller sig friska och är lyckliga(både djur & människor).

Längtar till Palma, ligga på stranden och softa. Bada i härligt hav, äta god mat och dricka drinkar.... Åka runt på ön och kolla runt......bara softa helt enkelt....

Kommentarer
Postat av: Anonym

aah jag hoppas vädret blir bättre iaf...hehu.vore inte så kul annars.

2009-05-22 @ 15:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0