Here comes the rain....

Hittade detta supersöta täcke som jag bara var tvungen att köpa till Pållan... Visst är det gulligt?



Helgen var inte spec lugn. Jobbade på mässa både torsdag, fredag och lördag. Tors-fre på MaskinExpo i Barkarby och i lördags på en Dodge show på Boulder maskin i Spånga.
Lördagen var helt klart bäst, superkul med alla häftiga bilar och även en del bågar...
Lyckades även inleda en del bra affärsrelationer på Barkarby mässan. Eftersom det är marknadsföring jag jobbar med, är sådana väldigt viktiga.

Fått oroväckande nyheter om min syster, som väntar på besked om hon fått bröstcancer el inte.... Tydligen är risken stor för läkarna letar undersökningstider i hela mellansverige för att få henne under vård så snabbt som  möjligt. Händer många inte alltför skojliga saker i mitt liv just nu....

Kommentarer
Postat av: Malin

men ush, låter inte kul med din syster :((



sovsäck, yes jag har också köpt en ny, min gamla var från jag gick i mellanstadiet och var ett sovtäcke. haha. hmm..

2009-05-19 @ 11:17:25
URL: http://malis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0