....shitfaced....

Närååå, inte alls.... Helgen blev lugn, har bara tränat å softat med killen. Skrev på kontrakt till ny lägenhet i lördags, mindre och billigare.
Dessutom började pållan och jag trava igen i lördags :D Riktigt lycklig liten häst som ville springa fortare.

Kör järnet på min crosstrainer samt tränar styrka.... Kroppen känns genast smidigare och gör mindre ont faktiskt. Får lätt kramp i ryggen samt skadad ljumske nattetid annars. Knäet  verkar palla med det oxå, vilket e ruskigt skönt.

Fixade håret i helgen, blev LIIIITE för blont för min smak. Nästintill vitt, riktigt fnask-platina blont. Kommer passa in på sugHarry B James i fortsättningen...bland medelålders snuskgubbar och sleaziga småbrudar ;) Undrar hur man hittar en rocker över 30 som INTE e till hälften skallig och lönnfet...

Varför kan killar leva i ett förhållande som bara e "bekvämt"? varför e dom så rädda för riktigt starka känslor och väljer bort det till förmån för nån dom inte känner lika stor passion för? Detta fenomen e tydligen vetenskapligt bevisad. Läste nån artikel om det som min kompis skickade för ett tag se. Själv vill jag ha hela kitet, passion, tillit, trygghet.
Hittade "min" kille. LÅÅÅÅÅNG passionerad historia med olyckligt slut...... Tyvärr inte han jag är tillsammans med i dagsläget, han är hemska nog "second best" och kommer alltid vara det... Tror på att man bara möter EN person som man hyser så starka känslor för. Sen kan man naturligtvis älska andra, men inte på samma sätt å med samma styrka... Nu är jag blasé, har varken ork eller lust att träffa någon "ny". Ju äldre man blir ju mindre blir utbudet och jag vill inte ha nån snubbe som e 23.... Tvivlar på att dom vill ha tant 30+ heller hihi....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0