Hälsofreak....

Eller kanske inte..... Lunchen bestod av quinoa sallad med kräftstjärtar. Gott och nyttigt.... Blir ingen träning idag skall rida efter jobbet  sen ska min kompis fixa mitt hår :D Det kostar att ligga på topp.... Min middag kommer sannolikt bestå av en smoothie med ananas, papaya, mango, yoghurt, solrosfrön, linfrön och så en macka med avocado och kalkon...

Med alla mina skador, borde jag skämmas som slarvat med träningen i vinter. Finns iofs förklaringar som stärker det. Min mormors bortgång bl.a samt trubbel på kärleksfronten, pållans skada inte att förglömma. Sånt tar på krafterna. Nu är det oro för jobb situationen. De har redan sparkat 1500 pers och lagt ner 3 service ställen i england.

Har shoppat loss lite på sistone, två korsetter bla en "under bust", ett brett midjebälte i lack, ett par as häftiga 80-tals stövlar från tradera det var ett riktigt kap!! Ett par mockastövlar från Don Donna, lite boots liknande, ett par stövletter med skyhög klack och lite platå, lite smink samt en del annat smått å gott.. :D

Här kommer bild på den ena korsetten, kanske kommer lite fler bilder nån annan dag ;)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0