A bit surprised....

En tjejkompis har haft en diskussion ang. kvinnorumpor med en av hennes killkompisar.... Hon beklagade sig över att hon tyckte hennes bakdel förfallit och att den tidigare varit "riktigt fast", varav han kontrar med att den inte ska vara fast utan mjuk, kvinnlig med lite "daller".... Tajta stenhårda tjejrumpor var inget han gillade och han kände ingen som gjorde det heller... Jo, möjligtvis smygbögar och pedofiler(hans ord, inte mina).

Där dödades en myt...vi tjejer tror ju gärna att man skall vara hård i kroppen, inte för kurvig och med liten tajt rumpa. DÅ går man hem hos killarna, men se där fick vi! Killarna vill ha kurvor och MJUKA kroppar, inga bengetter med utstående höftknölar. Inga sexpack och vältränade biceps... Celluliter funkar oxå enl denna kille, han menar på att är man sexig så är man! Det hänger inte på lite skrattgropar i låren.....

Personligen tycker jag bättre om tjejer som ser ut som tjejer... Om man nu skall snacka utseende bara... Titta på alltså, inte personlighet för den e ju viktigast av allt!
Jag gillar inte "raka" kvinnokroppar, midja är fint, rumpa eller tuttar bör finnas... Näe, jag är inte flata eller bi. Önskar dock att jag vore det ibland.... Kan tycka en tjej är vacker iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0