.....summer holiday

Snart semester, bara 4 dagar kvaaaaar*lalalaaaaaaaaa*
Var ute och käkade med en kompis i fredags, det var nice. Vi drog iväg efter stallet och hamnade på en uteservering. Massor av folk, trevligt.
I lördags var jag med killen, han var med mig i stallet och pysslade om pållan. Sen hade vi lugnt lördagsmys med god mat och lite soff-häng.

Igår hamnade vi i Vaxholm, det är så himla mysigt där. Bytte man ut träden mot palmer kunde man lätt tro man var i en semesterort vid medelhavet. Fullt med folk och utländska turister.... Vi satt på mysig uteservering och käkade lunch och flanerade på promenadstråken. Sen åkte vi ut till arlandas utkiksplats och käkade glass och tittade på utsikten..... Längtar efter att få flyga iväg snart...hade jordens ångest över att behövaka till jobbet i morse. Är dödens tråkigt att jobba när semestrarna satt igång, är dött.....

Till er som undrar, nej jag visar inte bilder på mig själv. Varför?? Tjaaa, välj lämplig orsak nedan:

1. Jag är helt enkelt för ful och skäms.
2. Jag är inte den jag utger mig för att vara, utan heter egentligen Måns Erik och är 48½ år gammal.
3. Jag vill inte flasha med min perfekta modellkropp...
4. Jag vill helt enkelt vara anonym och väljer själv vem som får se biler eller ej....

Denna blogg är en ventil för mig, lär jag dessutom känna trevliga, intellektuellt stimulerande människor så är jag lyckligt lottad.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!



Har som sagt tagit bort min blogg men du har min mail ovan om du vill kontakta mig :) kram Malin

2009-07-15 @ 09:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0