SRF -09

....var inte så jäkla lyckat.... Andra natten blir hela min väska med kläder stulen, innehållande bla skinnbyxor, skinnkorsett...samt mediciner och allt smink m.m...
På tors förmiddag snodde nån all vår mat å en del sprit... Jävla snorungar, köp eget för fan eller stanna hemma om ni inte har råd att försörja er...

Polisanmälde och fick höra att många blivit av med sina väskor. En tjej blev knivskuren i halsen, för hon råkade vakna medans dom plockade på sig hennes saker.... Fullt pådrag med ambulans å polis.... Enl polisen är det rysk rånarliga....

SRF börjar bli lika jävligt som Hultsfred, fjortisar överallt....drängfulla som inte kan ta hand om sig själva... Folk som skär sönder andras tält, stjäl saker, förstör.... helt sjukt. Kommer bojkotta festivalcampingen, nästa år blir det husbil el dyl. Ingen lust bli ruinerad för jag blir bestulen igen....

För övrigt SÖG vädret, å jag frös så ända in i helvete jag som inte hade ngr kläder att byta med....

Svårt att njuta av bra musik under dessa förhållanden.....


Kommentarer
Postat av: Malin

Men fy fan vad trist/hemskt!!! och det där med tjejen som blev skuren i halsen. WHAT THE FUCK ALLTSÅ!!!

Vesans var skön att bo på, rätt lugn camping faktiskt, me like! :) men vi hängde endel hos våra polares husbil. trist väder som faeeen bara...hehå...

2009-06-10 @ 13:59:20
URL: http://malis.blogg.se/
Postat av: Malin

Nä det var inte så farligt att gå. Lätt värt det! tog 10 minuter bara så jag är supernöjd med att vi bodde där, ska lätt göra det fler gånger om jag ska bo i tält på srf :) husbilen var precis på husvagnscampingen bredvid rockerdise.

2009-06-10 @ 16:47:14
URL: http://malis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0