Sommar??

..känns inte så. Regnet öser ner och temperaturen är inte över 10 grader nattetid, vilket den skall vara om det skall räknar som sommar.... Trodde Juni är sommar...ack så fel man kan ha då...

Hästen är sämre igen, måste nog ta henne till klinik igen, känns jobbigt även om de varnade mig för att hon skulle få tbx det så hade jag inte väntat mig det så snart... Nu linkar hon fram, så fort marken är ojämn...
Bilen är inte lagad, åka kommunalt suger... Måste skaffa ny. Tror detta fel är både svårt att laga och framförallt DYRT att laga.
Skall kontakta försäkringsbolaget ang. min stulna väska, sörjer mina kläder och mina fina  sminkpenslar och ögonskuggor :(  Dyrt att beställa nytt från EM..... Ska försöka hitta lämplig ersättare, nån som har något tips? Är dock barnsligt förtjust i EM:s penslar och borstar....

Vill till P&L, men pengarna kommer nog inte räcka till det....häst och bil måste gå före. Missar Mötley, det svider som fan.

Förundrar över att svartsjuka kan driva så unga människor till att döda sin "rival". Snacka om att sabba sitt liv totalt för en skitsak. Fruktansvärd jävla värld vi lever i.
Funderar på att köpa mig en egen öde ö å flytta dit med katter å häst.... Ska nog klä in den i lämplig kupa, för att slippa obehöriga... Kanske kan det påverka vädret till det bättre oxå...

- Du skall inte visa mer intresse för mig än för din tjej som står 2 m bakom din rygg... Du var för snabb och valde fel för du misstolkade mig, lev med det misstaget då...eller rätta till det. Men visa för fan respekt, hon vet säkerligen inget å ska inte behöva lida för ditt misstag. Borde kanske känna mig smickrad, men ett sånt beteende vinner inget hos mig. Tycker bara du blir mer och mer vek och patetisk. En gång vad du det finaste som existerar i mina ögon. Intrycket har solkats ner en hel del. Komplex, ingen själrespekt och desperation.... Vi har alla våra tillkortakommanden, lär dig leva med dina så blir det lättare. Leva resten av sitt liv och inte trivas med sig själv låter onekligen skitjobbigt! Vet att du vill ha, men du är för feg och bekväm för att ta dig ur situationen...... Du kommer upptäcka att second best inte tillfredsställer i längden, det har jag gjort....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0