Jaha..... SugarDaddy och "köttet", en fundering om bekräftelsebehov.

Då var det ny president i USA, vad tror vi om det? Min amerikanske kollega är mycket optimistisk.
Vi får hoppas det inte är en FÖR bra president.....vi vet ju vad det skapat för trend innan.*PANG*

Hmm, är fortfarande hes efter helgens "Rockband" session :D Tur man inte e sångare på heltid.... Fast å andra sidan kanske det skulle bli en lugn å skön tillvaro för de som tvingas lyssna på mitt tjattrande dagarna i ända.

Snart fyller min pappa år....sm jag inte pratat med på 3 år :-( Han dumpade mig och min mamma i samma veva som han träffade en MKT yngre tjej.
Undrar fortfarande vad unga tjejer ser hos 15-20 år äldre män. Själv skulle jag inte ens se åt en så mkt äldre kille, Sugardaddy?!  Det är ju eoner av tid och livserfarenhet i mellan. Å vad ser medelålders män hos så mkt yngre tjejer? Bekräftelse? Nåt att visa upp å nån som inte ställer så höga krav?

Det osar lite desperation, sett för många exempel på kraschade, dåliga förhållanden med så stor åldersskillnad... Inte minst för att min mamma är 10 äldre än min pappa. Det var mkt turbulent ibland..... Har även vänner som det är så stor åldersskillnad mellan.... Tycker alltid det är konflikter och svartsjuka på gång....

Hmm, är naturligtvis medveten om att det faktiskt finns förhållanden av denna typ som fungerar. Kan bara gratulera till det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0