Pieceful Friday

Jaha, då var det äntligen fredag..... Får se vad helgen har att bjuda på.
Inte en aning vad jag ska skriva, total idétorka......

I morgon blir det en sväng till Kista centrum på lite shopping. MÅSTE ha ett par nya jeans. Vill ha ett par otvättade, blå....stuprör. Säkerligen kommer jag hem med en del jag inte tänkt mig oxå. Brukar bli så. Har dock lagt mkt pengar på hästen denna månad. Fick första klinikräkningen igår, DEN var saftig. Jävla försäkringsbolaget som inte tänker ersätta mig heller... Blir till att plocka ur egen ficka. Där rök årets bonus från jobbet.....

Kommentarer
Postat av: idun

Jag har ingen aning vad jag menar. Jag håller inte på med hästar.

Jag försökte bara tipsa.

2009-02-06 @ 16:42:26
URL: http://iduns.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja harry b james är ingen höjdare direkt..känner igen det där knattegrejen... alla är 18 typ. Nä tacka vettja anchor :D

hur gammal är du? Jag måste ju få se en bild på dig snart, är sjukt nyfiken vem jag pratar med som verkar ha typ samma intressen/smak som mig. :)

Japp helgen blev jättelugn, kollade film igår och i förrgår med pojkvännen min. Idag så var en kompis över en sväng o fikade hos mig, very nice. Nu ska man dricka te o ta det lugnt sista stunden innan man måste sova för att palla med morgondagen.

2009-02-08 @ 20:22:34
URL: http://malis.blogg.se/
Postat av: T i L d A

fin blogg :)

2009-02-21 @ 17:22:00
URL: http://tajjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0