Migrän Onsdag........

Träballe!! e förkyld igen.... Huvudvärk å feber, men som den Lutheranska idiot jag e så jobbar jag iaf... Hur korkad får man vara.. Behöver dock stålarna eftersom försäkringsbolaget inte tänker ersätta pållans veterinärkostnader, så det får jag plocka ur egen ficka. Veterinärer e bra mkt dyrare än läkare! Är på ett besök, uppe i över 5000 kr... Hoppas bonusen räcker till dessa kostnader som kommer bli högre iom fler besök OCH min SRF biljett. Får skippa ev. rock kryssning i vår tror jag.... Vill köpa en cross trainer oxå..... Behöver dessutom en nyare bil... Nån som känner nån singel miljonär?

Inga storslagna planer i helgen, antar det blir middag med killen på lördag. Han ska hjälpa mig fixa bilen oxå då mitt larm sagt upp sig.

Pållans led ser MKT bättre ut, all svullnad och värme är borta. Hoppas det blir bra! Haft henne i 10 år och har ingen lust vara utan henne....

Snart är det vår, då e det dags att igen äntra partyscenen. Tagit det lugnt hela hösten/vintern..... Jag som brukat gå ut varje helg....

Kommentarer
Postat av: anna

haha träballe.



hoppas hästen blir helt frisk nu :)

2009-02-11 @ 21:20:39
URL: http://wargaflicka.blogg.se/
Postat av: MalinCaarne

jobbigt att vara förkyld, hatar verkligen att bli sjuk. Och detta snö vädert går mig på nerverna!

2009-02-12 @ 13:23:26
URL: http://faaashionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0