Is Tisdag..

Okunnighet är andligt mörker utan måne och stjärnor!

Konfucius

Idag sög det att åka till jobbet. Fick spetta bort is-helvetet från rutorna på bilen! Tvungen att åka tidigare dessutom eftersom pållan ska ha medicin. Men det är näst sista dagen nu, vilket lär glädja henne.

Helgen var väldigt lugn, i söndags var jag och Bella hos min mamma. Jag red både hennes häst, ett underbart 20 årigt halvblod, samt en kompis nya häst. WOW vilken häst! Jag var i himmelriket en stund :D
Roligt att träffa mammas lilla hund Ebba oxå, som är en Dansk Svensk Gårdshund. Egen uppfödning, mamman bor numer hos min syrra eftersom hon inte klarade av att bo i lägenhet efter skiljsmässan.

Idag ska jag hjälpa en stallkomis med hennes häst, Whisky. En söt 7 åring fullblodsvalack. Tur det finna andra hästar att rida så länge till min blir bra!




Kommentarer
Postat av: Annabelle

Söt vovve :D

2009-02-05 @ 09:12:02
URL: http://kokoz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0