Happy Mondays....

Finns såna? har bara hört talas om dom, inte upplevt någon själv.... Klev ut i  ett ishelvete i morse.... Kan vädret bestämma sig nån gång??

Helgen var lugn, var hos david och käkade pizza och kollade på film i lördags. Tog en sväng i Kista centrum. Det var packat med folk. Människor blir som galna så fort det är nån typ av rea! Personligen så lyckas jag sällan "fynda" nåt, beror nog på att jag har lite annan klädsmak än gemene man där ute....
Hittade dock ett par ormskinnsmönstrade tights på BikBok och en oversize jeans skjorta :D Skulle köpa jeans, men lyckades bara hitta "turktrimmat" skit med broderier och bling bling.... Hmm, var är alla normala, enkla och snygga jeans??!!

Tvättade 2 ton kläder igår, klev upp kl 8 å höll på till 13! Men nu har jag rent iaf... :D

Hästen är mkt bättre nu. Hoppas det håller i sig. Ska på återkontroll den 16:e februari.

Kommentarer
Postat av: ANNA

alla mondays är happy mondays för mig :) det betyder omstart :D gör om, gör rätt! :D:D:D



jamenellerhur! vi MÅSTE vara soulmates... det är ju givet :) korsetten är ett brett skärp... Looove it :D tack kära du!

2009-02-09 @ 09:05:15
URL: http://wargaflicka.blogg.se/
Postat av: Malin

Ahh måndagar, inte alltid så kul men...mja, tisdagar är bannemig värre. har svårare att komma upp då, fattar inte varför...

men men idag lyser solen o det är riktigt skönt. aah förstår om du inte vill synas, jag är relativ restrektiv jag med med vad jag lägger upp och exakt skriver. ;) aah själv är man 25, fyller 26 i oktober.

aah jeans, ständigt detta problem. I know!

2009-02-11 @ 10:04:11
URL: http://malis.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag gillar inte hur cheap mondays fickor sitter... får ingen stjärt typ. Ja JC har ojämt med jeans, men crocker kan vara schyssta ibland.



Superduperhemlig är jag inte men jag lägger inte upp alla bilder jag tar, snarare tvärtom, inga bilder i bikini o underkläder och sånt. Inte för att jag tar så många sådana, men nä aldrig skulle jag lägga upp det på bloggen. Nu på senare år har jag dessutom lagt upp färre bilder överhuvudtaget. Har aldrig skrivit mitt efternamn här o kommer inte göra det heller eller vad mitt jobb heter osv.



Förr i världen så hade man ju helgon o sånt skit också men neeh nu syns jag inte så mycket på internet som jag en gång gjorde. har inte det behover riktigt :)

2009-02-11 @ 10:48:35
URL: http://malis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0