Glaaaaaaaad :D

Var till klinik med pållan igår. Hon är så mkt bättre att dom blev förvånade och undrade vad jag gjort, om jag gett henne nåt fodertillskott.... Yepp det har jag och nu fick jag bekräftat att det fungerar.....
Hon fick en spruta till i leden, för säkerhets skull. Idag skall jag börja skritta henne, 15 min de första dagarna. Öka succesivt och om ca 3 v. ska vi vara uppe i 45 min. Efter det får vi börja trava :)

Helgen var lugn, käkade middag med David i lördags och såg på två filmer, Dead poets society och Body of Lies.... Den sistnämnda med Leonardo Di Caprio, den var helt ok faktiskt.

I söndags tog jag det bara lugnt, sydde om två t-shirts....och förberedde mig för klinikbesöket... Var sjukt nervös, sov inget på hela natten.... Inatt sov jag inget för jag var så flad och lättad. Veterinären trodde hon skulle vara helt återställd om 3 veckor :)

Kommentarer
Postat av: Malin

ja fast samtidigt som det är en risk är det ju en bra grej som verkligen testar om man passar ihop ;)



Helgen var superbra :P riktigt schysst, synd att den inte var längre bara.



Vad skönt att din pålle mår bättre :D

2009-02-18 @ 09:08:49
URL: http://malis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0