Den sista idioten är inte född än...tyvärr....

Blir matt när jag hör hur vissa tjejer beter sig mot sina killar.... Vissa som t.o.m. är mina vänner... Helt otroligt....
Träffar man ny kille, håller man väl inte på att kolla igenom hans mobil och ringa upp de tjejer han har i sin telefon lista och hota eller fråga ut? Svarar man på killens sms från tjejkompisar? Är det ett normalt, sunt beteende att kontrollera den man säger sig älska, vakta honom från sina vänner av båda kön? VEM vill leva sitt liv med att bara ha tjej eller kill kompisar för man har en respektive som skall bestämma vilka som är lämpliga att umgås med?

VEM vill ha en repspektive som drar i handbromsen så fort man vill göra något roligt med sina vänner? Livet går ut på så mkt mer än att vara en klängranka och förstöra anda människors möjligheter... Livet skall bestå av frihet, egna val... Man lever sitt liv för sin egen skull inte för att tillfredställa andra....
Svartsjuka bottnar i osäkerhet och rädsla att inte duga till. Så fort du börjar sätta koppel på din partner, förbjuda honom/henne att göra saker de tycker är kul eller klanka ner på personens vänner... Försöka jaga bort vänner/rivaler... Redan första gången du gör något liknande, har du börjat driva personen dun säger du älskar ifrån dig... Du har redan förlorat den...bara en tidsfråga innan bubblan spricker...

JAG tänker aldrig gå i nåns koppel! JAG lever MITT liv för min skull...... JAG sätter ingen koppel på någon, har ingen behov av att kontollera den jag älskar. Har han behov av att vara med nån annan tjej kan jag ändå inte förhindra det... Då är vi helt enkelt fel för varandra och bör gå vidare. Killar man måste vakta är inget att leva sitt liv med, inget att satsa på. Den killen söker något annat än dig....bara att låta honom gå medans man fortfafande har huvudet högt....

Kommentarer
Postat av: ANNA

sånna där tjejer får inte behålla sina killar speciellt länge..

2009-02-19 @ 20:13:10
URL: http://wargaflicka.blogg.se/
Postat av: ANNA

Stämmer bra det, nu kommer baren åka hem till din mamma å tjata om elgitarrer.. mohahhaha!!

2009-02-20 @ 08:45:40
URL: http://wargaflicka.blogg.se/
Postat av: ANNA

nä fy fan .. en sån kille vill inte jag heller ha. att man väljer att slösa sin tid på en sådan? ush.

2009-02-20 @ 13:35:10
URL: http://wargaflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0