Tjokokooo...

Jag e rätt kass på att uppdatera denna faktiskt...

Helgen var super, fint väder...blev faktiskt tom lite trevligt beige. Har väldigt lätt för att bli solbränd, trots min blonda hårman... Fikat med kompisar, var faktiskt en svän på Rocks i lördags med Anna. Var ett tag sen vi var ut faktiskt.... Dock var det rätt lite folk ute, trots löning, vilket förvånade mig. Kryllade dock av fulla snorungar. Som tur är, har de fortfarande 20 års gräns på Rocks... Så det blir inte lika mkt ungdomsgård som tex Harry B James.

Var en hel del äldre killar, vars bäst före datum visserligen passerat för längesen...men det är trevligt med blandade åldrar å inte bara youngsters.. En hel del äldre tjejer oxå faktiskt :) mig själv och Anna inräknat. Vi har ju faktiskt båda passerat 30 års gränsen. Är dock fortfarande fascinerad av rock killars ovilja att göra sig av med det långa håret, när en begynnande flint är jävligt uppenbar. Osexigt med tunt stripigt hår dolt av huvudbonad, bättre med rakad skalle..mkt hetare även om långt fint hår är allra bäst...

Är nyfiken på nya klubben som öppnat på stureplan, men skeptisk till läget och att det är långt mellan söder och östermalm. Annars ett perfekt ställe att avsluta kvällen på då det är öppet till 05. Slipper ju gärna Patricias köttmarknad och köa i 1 tim för att sen betala 100 spänn i inträde för att vistas där i 1 tim e inget för mig. Kass musik oxå, är en kräsen jävel.

Köpt ett par as snygga jeans från Nelly, Cheap Monday/Iced wash. Riktigt heta à la 80 tal :D Sitter som ett andra skinn.... Måste köpa en sovsäck till, eller iaf en jävligt mkt bättre än den jag har, till SRF. Börjat bunkra alkohol haltiga drycker till dess oxå, lika bra att va ute i god tid.... Börjar nog bli riktig kärrig, såsom jag planerar framåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0