Ruggväder...blä!

Påsken var kanon, dock kunde den gott varit lite längre. I torsdags var jag på middag hos en stallkompis, vi var 8 st galna tjejer. Hennes man hade lgata all mat samt efterrätt! Första grillkvällen detta år, grillad kycklignfilé med hemgjord potatissallad och grönsallad, kladdkaka med jordgubbar och grädde efteråt. Supergott och jättetrevligt! Lagom med alkohol, den ena tjejen och jag fick för oss att fixa HotShots, så det gjorde vi..... Meckade ihop det hela med tratt, så bordsduken var väl inte den renaste efteråt... ;)

Fredagen avlöpte lugnt, var ute och käkade med David... I Lördags var Malin här, vi festade till ordentligt men hoppad över att åka in till stan och hamnade istället i Märsta där vi kollade en kompis band som hade spelning. Jag är inte mkt för lokalhak men det  är alltid roligt att träffa vänner :D

 På söndagen åkte Malin igen :( Vi hann dock käka frukost på McDonalds och ta en tur med bilen,sen var jag i stallet och kollade på hopp träningen. Vill verkligen komma igång med hoppningen igen, men jag får avvakta till pållan är helt ok.


Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som du har haft det bra :)



Måste säga nu när jag provat dermalogica att det är bannemig bra o min hy är mycket bättre efter bara 3 dagar efter att ha använt det!



trevlig helg!

2009-04-17 @ 10:10:52
URL: http://malis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0