Mmmmmmera SOOOOL!

Tillbaks på jobbet efter en alldeles för kort helg. Den har dock varit nice. Var ute och åt med killen i Sumpan i lördags kväll, O'learys Clubsandwich e yum yum :D  Sen kollade vi på film "Rise of the Lycans", den funkade över förväntan.
Förmiddagen tillbringades i solen, på terassen utanför vårt "ryttarcafé". Solen tar jäklarimej, blev trevligt beige på nån tim. Har iofs väldigt lätt för att bli brun, trots att jag är blondin...

Igår tog jag och pållan en uteritt, första gången sen hon blev skadad. Superskönt, hade sällskap av två ekipage till. Lugna och stadiga valacker, vilket hade bra inverkan på min hoppjerka... Hon var dock lugn och fin och njöt av att få komma ut och slippa det trista ridhuset. Hann även med att träna på crosstrainern, blir lite sånt ikväll oxå efter ridningen.

Har börjat abonnera på ekologiska grönsaker och frukt, hemkörning. Superfina produkter, passar mig bra att slippa handla i butik jämt även om priset för denna tjänst naturligtvis är lite högre. Men smaken och hållbarheten kompenserar det hela. Man kan även beställa till extregrejer, såsom danskt rågbröd, middagspåsar, fisk, räkor m.m. Jag beställde brödet sist, supergott! Denna vecka blir det bröd igen och extra bananer. Kolla själva på  Årstiderna, man får en gratis provlåda första gången.

//L


Kommentarer
Postat av: Malin

aaah I'll keep you updated. ;)

låter som du haft en grymt bra helg iaf. Jag har också klurat på det där med ekogrönsaker, men är alldeles för rädd att någon plockar lådan när den står utanför dörren halva dagen typ...men hade jag bott i villa så...



2009-04-07 @ 08:57:21
URL: http://malis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0