Just a single month left...

Sen e det dags för SRF!!! *tjokokoooooooo*..... Ska bli superkul! Dags att börja bunkra drickbart och inhandla en ny, tjockare sovsäck, e fetless på att frysa arslet av mig på nätterna! Ska träffa mitt ex och ha planeringsfika nån dag. Vi åker i hans bil ner...orkar inte åka tåg å släpa packning.

Helgen var lugn och skön, började fredagen med att träna kl 05 på morgonen, avslutade den med middag och film hemma hos David. Kollade "Bedtimestories" med Adam Sandler.....den sög, aldrig gillat honom...  Lördagen inleddes med träningspass, sen fikade jag med Felicia i stallet och gjorde rent pållans utrustning, på kvällen gjorde david och jag pizza*mums*.... Igår hade jag tvättstugan för första gången på evigheter, vilket straffade sig.... Behövde dubbla pass för att så allt rent. Var iväg till stallet och motionerade en häst som var arg och irriterad för det blåste kallt på henne. Ingen rolig ridtur, hon sparkade och försökte resa sig så fort jag bad om nåt.... Men men, de flesta dagare hon mkt medgörlig...

Tog det lugnt på kvällen, ingen träning igår. Lagade mat, fullkornspasta med tonfisksås gjord på Oatly iMat. Blir så jäkla gott på havregrädde! Tippade i lite strimlad zucchini oxå...

I morse klev jag upp kl 05 igen å körde ett pass på crosstrainern till gamla hederliga Rainbow. Nice med musik på morgonen....

Idag får pållan specialsko på det skadade benet, för att underlätta för henne när hon rör sig så inte leden blir så belastad....

Kommentarer
Postat av: malin

tack :D

du med! :) jaaa sweden rock, awesome helt enkelt!

2009-04-24 @ 15:36:16
URL: http://malis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0