Hurtbulle?

Klev upp kl 5 och tränade ett pass på crosstrainern, käkade en björnbärs smoothie och en fullkornsmacka med kalkon till frukost. Har en aning närmare jobbet nu, det är skönt.
Glömde min lunchlåda hemma, min goda grönsakscurry :( men min snälla pojkvän kommer hit å bjuder mig på lunch sen...

Solen skiner och jag vill INTE vara inomhus... Håller på att klura på vad jag ska ha på mig på torsdagens stalltjej-middag... Jag är den enda rockertjejen och har blivit ombedd att klä upp mig eftersom ingen av dom nånsin sett mig "civil".... Funderar på att chocka dom lite, eller försöka iaf, med lite lack och läder... Skinnkjol, leopardmönstrade nylons, höga 80-tals stövlar med nitar.... Kan bara inte komma på  nån överdel, har iofs en helsvart, enkel korsett. Jacka blir naturligtvis MC eller leopardpälsen :D  Sen blir det as usual, svarta och rosa extensions. Alltså bara slingor, inte hel hårförlängning, det behövs inte....

Med min tur är det väl snöstorm då.....å då e kjol inte att tänka på. Hatar att frysa....


Efter jobbet bär det iväg till min vårtrötta häst, sen hem och träna ett pass till. Lite mer styrka än i morse.
Beach 2009, here I come ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0