Godmorgon

Mina små sockerbullar, dags för ännu ett matnyttigt inlägg!

Dagens tips: Ät alltid frukost, det gör dig både rik, snygg och berömd!

Har tyvärr ännu inte hittat nåt meningslöst att fota och lägga ut här, men det kommer. Förstår att ni vänta med spänning på vad det kan bli. Ska bara komma på nåt trevligt att köpa först.

Funderar på vad vissa personer som bloggar får allt ifrån... En del hänger ut hela sitt liv, på ett mycket ytligt sätt. Andra skriver faktiskt saker som är läsvärda och får mig att tänka efter. Undrar vad jag ska skriva om, nu när jag ändå håller på och testkör litegrand. Mest för att förstå VARFÖR människor bloggar. Svårt att tänka mig att mitt liv är intressant för många andra än mig själv(knappt det förresten).

Eftersom jag är född cyniker med hjärnan full av sarkasmer så kan ju detta bli intressant, helt ur vetenskaplig synvinkel förstås. ;)


//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0